header
מבצע אתר אינטרנט
תוכנה לבניית אתר אינטרנט - "אתרקידום"
 
קישור : תיק עבודות לדוגמה של אתרים שניבנו עם תוכנה לבניית אתרי אינטרנט מקודמים מסוג "אתרקידום" של מיינפריים סיסטמס בע"מ
 

אתר לדוגמהרוב מפתחי האינטרנט סבורים ששמירה על אחידות בבניית אתר באינטרנט היא הדבר הנכון לעשות, הן מבחינה גראפית והן מבחינת התוכן המוזן לאתר.
הדבר מתבצע בדרך כלל באמצעות תוכנה לבניית אתר אינטרנט המותקנת במחשבי המפתח או מנהל אתר האינטרנט. התוכנה כוללת ממשק עריכה המזכיר ברוב העורכים את סרגל העריכה של תוכנות האופיס השונות. התוכנה מאפשרת כתיבה של שורות קוד באופן עצמאי.
 
למערכת ניהול התוכן המשווקת על ידי מיינפריים סיסטמס יש את הפונקציות הכלולות בדרך כלל ברוב התוכנות לבניית אתרי אינטרנט, אך במקרה של המערכת הזו אין צורך להתקינה. השימוש בדפדפן האינטרנט מקל בצורה משמעותית על העבודה ודרכו נכנסים למערכת ניהול התוכן של אתר האינטרנט. כך ניתן גם לעבוד על מספר פרויקטים במקביל על ידי פתיחת לשוניות ספורות. מערכת ניהול תוכן המדמה תוכנה לבניית אתר אינטרנט מפשטת את העבודה עבור הלקוח.
 
במקרה זה אין צורך בידע מוקדם בכל הקשור לשפות תכנות בעולם בניית האתרים, גם לא בשפה הפשוטה ביותר. זהו אחד היתרונות הבולטים של המערכת האינטרנטית לניהול תוכן ולכן היא קורצת יותר ללקוחות שאינם באים מתחום המחשבים; האפשרות לערוך את אתר האינטרנט לפי רצוננו ללא צורך לדעת מראש את רזי המחשב לפרטי פרטים, מהווה יתרון של המערכת על חלופות אחרות.
 
נושא חשוב עליו יש לשים דגש נוסף הוא היכולת לתרגם את המוצרים והשירותים אותם מספק הלקוח מבחינה מילולית, כלומר – מבחינת התוכן באתר. גם אם העברית באתר וסימני הפיסוק הינם תקניים, עדיין יש צורך בשירותיה של חברה רצינית לקידום אתרי אינטרנט המעסיקה כותב תוכן מיומן בכתיבה שיווקית.
 
חברת מיינפריים סיסטמס פיתחה ומשווקת מזה שנים מערכת ניהול תוכן המהווה מעין תוכנה לבניית אתר אינטרנט. מערכת זו משלבת שני אלמנטים חשובים: בניית אתר אינטרנט וקידום האתר בצורה אוטומאטית בגוגל. הדבר נותן ללקוח מענה יפה לצרכי העסק בעלות נמוכה.
 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר